Pagine

Friday, June 17, 2011

Oh yeah, so now I have a blog...

Because I didn't already have enough distractions from my studying, I decided to start a blog about one of my other distractions: Oli Creations. I'll be posting about my knitting endeavors, all the lovely little things I make (because in my opinion they are, indeed, lovely) and maybe some other likewise vital and life-defining stuff...like, I don't know, pictures of my cats? Fashion related articles? We shall see, we shall see...hope you enjoy!

Dal momento che non disponevo già di abbastanza distrazioni dallo studio, ho deciso di iniziare un blog su un'altra delle mie distrazioni: Oli Creations. Scriverò sui miei lavori a maglia, su tutte le bellissime piccole cose che creo (perchè a mio parere sono, appunto, bellissime) e magari su altre cose di altrettanto fondamentale importanza...che so', i miei gatti? Articoli di moda? Vedremo, vedremo...

No comments:

Post a Comment