Pagine

Monday, January 30, 2012

An interesting combination...

...of pastel colors, ultrafeminine shapes with a retro feel to them and race cars and flames. I find the Prada ad campaign for spring/summer 2012 really beautiful, I love how it combines polished and aggressive, and it somehow made me think of Grease, of a mix of T-birds and Pink ladies, but in a more grown-up version...yes, yes, I like it indeed.

Ho visto per la prima volta la nuova campagna pubblicitaria di Prada per la primavera/estate 2012 qualche giorno fa su una rivista e mi piace moltissimo. C'è un'insolita combinazione fra colori pastello, ultrafemminilità  retrò e macchine da corsa e fiamme stilizzate. Mi piace come combina raffinatezza e aggressività e mi ha fatto venire in mente Grease, una sorta di mix fra T-birds e Pink ladies ma in una versione più cresciuta...mi piace, mi piace.   










All images via.

No comments:

Post a Comment